• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 2 Ιουλίου 2021, 10:54

    Άρθρο 31 παράγραφος 2 (β) επιμόρφωση: Κατά την άποψή μου, Θα πρέπει να συμπεριληφθούν και επιμορφώσεις του ΟΕΠΕΚ, καθώς και (συγχρηματοδοτούμενων ή μη) προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας ή του ΙΕΠ, όπως «Ταχύρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση», «Μαθαίνουμε ψηφιακά, διδάσκουμε ψηφιακά» κλπ. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να μην μοριοδοτεί προγράμματα που κάνει το ίδιο για τους εκπαιδευτικούς και να μοριοδοτεί μόνο προγράμματα του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι. μόνο!! Κι ένα γενικότερο σχόλιο: γιατί στις προκηρύξεις του Υπουργείου, για διάφορες θέσεις, δεν υπάρχει ενιαία μοριοδότηση των ίδιων προσόντων; Παραδειγματα: α) στην προκήρυξη για τα Πειραματικά σχολεία, οι δυό ξένες γλώσσες παίρνουν το ανώτερο 5 μόρια (για τον απλό εκπαιδευτικό), ενώ στο παρόν νομοσχέδιο μοριοδοτούνται με 4 μόρια το ανώτερο (για τον υποψήφιο διευθυντή)! Θέλετε διευθυντές που να κάνουν ευρωπαϊκά προγράμματα, αλλά δεν μοριοδοτείτε επαρκώς τη γνώση ξένων γλωσσών.. β) τα μεταπτυχιακά στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης, στην προκήρυξη για τα Σ.Δ.Ε. ή στην προκήρυξη για θέσεις αναπληρωτών διευθυντών στο εξωτερικό, παίρνουν περισσότερα μόρια από τα υπόλοιπα, ενώ εδώ όλα μοριοδοτούνται το ίδιο. Γιατί συμβαίνει αυτό; δεν πρέπει να σταματήσει κάποτε; Επίσης, δεν μπορεί να παίρνουν τα ίδια μόρια το Διδασκαλείο με 2 έτη και το δεύτερο πτυχίο, με 4 έτη φοίτησης αντίστοιχα, ενώ και η μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού με 3 μόρια, είναι υπερβολική, θα έπρεπε να δίνονται 2 μόρια, κατά τη γνώμη μου.