• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ' | 2 Ιουλίου 2021, 12:02

    1) Να καταργηθεί η ανώνυμη αξιολόγηση των στελεχών από τους υφισταμένους, κάτι που είναι αντιδημοκρατικό, ίσως και αντισυνταγματικό και οδηγεί στην «δημοκρατία της κουκούλας». Αν υπάρχει τέτοιου είδους αξιολόγηση θα πρέπει να είναι επώνυμη και ο καθένας να έχει την ευθύνη των πράξεών του. 2) Στο άρθρο 31 στην εδ) παράγραφο να προστεθεί το εξής: η συμμετοχή εκπαιδευτικού στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ) ως διευθυντή ή η συμμετοχή αιρετού εκπρόσωπου εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια: 0,50 μονάδες ανά έτος και έως 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο (Παράλληλη συμμετοχή σε περισσότερα συμβούλια το ίδιο χρονικό διάστημα δεν μοριοδοτείται αθροιστικά. Για τη μοριοδότηση των αναπληρωματικών αιρετών μελών των συμβουλίων απαιτείται συμμετοχή τους σε πέντε (5) τουλάχιστον συνεδριάσεις ανά έτος). Η συμμετοχή στα Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι πολύ σημαντική και προσθέτει διοικητική εμπειρία που διαχρονικά μοριοδοτούνταν. 3) Ο διδακτορικός τίτλος να μοριοδοτείται όχι με 8 μόρια αλλά με 6 ή 7 το πολύ. 4) Το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να μοριοδοτείται μαζί με τους τίτλους σπουδών του άρθρου 31 με 1,5 έως 2 μόρια και όχι ως μία απλή επιμόρφωση. Εξάλλου πρόκειται για ιδιαίτερο απαιτητικό πρόγραμμα με 60 πιστωτικές μονάδες, σχεδόν καθημερινές παρακολουθήσεις, πρακτικές ασκήσεις και μικροδιδασκαλίες και πτυχιακή εργασία. 5) Επίσης η πιστοποίηση Β Επιπέδου στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές θα μπορούσε να μοριοδοτείται αυτόνομα με 2 μόρια και όχι μαζί με τις επιμορφώσεις.