• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ' | 2 Ιουλίου 2021, 12:35

    Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως το νομοσχέδιο κινείται σε σωστή βάση. Παρόλα αυτά θεωρώ άδικο κάποιος, ο οποίος έχει πτυχίο Δημοτικού Ωδείου αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Πολιτισμού με πενταετείς σπουδές και να το έχει αναγνωρίσει ως δεύτερη ειδικότητα, να μην μοριοδοτείται γι' αυτό και να μοριοδοτούνται όλα τα εννεάμηνα ή 300 ωρών σεμινάρια. Επίσης σε μια εποχή που λόγω των δύσκολων συνθηκών δεν δόθηκε η δυνατότητα πιστοποίησης ΤΠΕ Β επιπέδου καλό είναι να μοριοδοτείται η συμμετοχή σε επιμόρφωση Β επιπέδου, όπως επίσης η υποχρεωτικότητα επιμόρφωσης στις ΤΠΕ. Δεν είναι ξεκάθαρο στο σχέδιο νόμου τα κριτήρια επιλογής του ενδοσχολικού συντονιστή και μέντορα, γιατί αν είναι απλά επιλογή του εκάστοτε Δ/ντή σχολικής μονάδας θεωρώ πως δεν θα είναι αντικειμενικά σωστή η επιλογή. Επίσης αυξημένη βαθμολογικά είναι η μοριοδότηση της ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ θα έπρεπε η μοριοδότηση της επιμόρφωσης του ΕΚΔΔΑ να είναι ξεχωριστά από τις άλλες επιμορφώσεις και να είναι στις προϋποθέσεις για κάλυψη διευθυντικών θέσεων.