• Σχόλιο του χρήστη 'Κων/νος Καλέμης' | 2 Ιουλίου 2021, 14:20

    Σημαντική η προσπάθεια για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Βαδίζει σε σωστά σημεία και κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατάσταση μεταξύ της δήθεν ισότητας μεταξύ των συναδέλφων. Κάποιες ιδέες και σκέψεις: 1. ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ σημαίνει απρόσκοπτη πρόσβαση με δυνατότητα έκφρασης γνώμης και τεκμηρίωσης 2. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ κρίση και αξιολόγηση χωρίς οικονομικό κίνητρο, τόσο στον Εξαιρετικό αλλά και σε αυτόν που θέλει να βελτιωθεί και να αναβαθμιστεί στο έργο του 3. ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να στηρίζεται το όλο οικοδόμημα της αξιολόγησης στην κρίση των Διευθυντών που σε πολλές περιπτώσεις είναι με ελάχιστα τυπικά και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ προσόντα από τους τελευταίους στη λίστα λόγω συνταξιοδοτήσεων 4. Θεωρώ ως ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ το να απαιτείται διδακτορικός τίτλος προκειέμνου κάποιος/α συνάδελφος να διεκδικήσει θέση Διευθυντή/ντριας σε Δημοτικό Σχολείο. Αναρωτιέμαι σε περίπτωση ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας, τι θα ήταν απαιτούμενο; 5. Ο μόνος τρόπος να στηριχθεί και να πετύχει η προσπάθεια αυτή είναι η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ των αποδοχών των εκπαιδευτικών 6. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ τέθηκε όριο εκπαιδευτικής υπηρεσίας για την δυνατότητα επιλογής σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Με τις πρόσφατες κρίσεις των ΣΕΕ είδαμε συναδέλφους με μόνο κριτήριο το διδακτορικό να γίνονται ΣΕΕ και να "προσπαθούν" να δώσουν συμβουλές σε Διευθυντές και συναδέλφους στη τάξη με πολλαπλάσια χρόνια εμπειρίας. 7. ΠΡΕΠΕΙ όλοι οι τίτλοι να μοριοδοθητούν: δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει συνάδελφος με τρίτο ή και τέταρτο μεταπτυχιακό τίτλο να ΜΗΝ τον αξιοποιεί μέσω μοριοδότησης, ενώ ταυτόχρονα να προσμετράται το ΜΔΕ στο οποίο ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΌΤΗΤΕΣ (προσωπικά είμαι ΠΕ70, δίδασκα στο Μαράσλειο Διδασκαλείο για δύο έτη και λόγω της ιδιότητας μου ως διδάσκων ( η οποία ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ) δεν μπορούσα να λάβω μέρος σε εξετάσεις εισαγωγής. Αντιμετωπίζω λοιπόν το παράδοξο να έχω υπογράψει σε τίτλους συναδέλφων αλλά εγώ να μην μπορώ να αξιοποιήσω στο ελάχιστο το έργο αυτό. Και φυσικα ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν υφίσταται ισοτιμία ΜΔΕ και μεταπτυχιακού τίτλου. 8. ΠΡΕΠΕΙ να δοθεί από το ΥΠΑΙΘ ακριβές χρονοδιάγραμμα για τις κρίσεις των στελεχών και να δοθεί ΣΕ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ το δικαίωμα υποβολής αιτήσεων σε όλες τις υπό κρίση θέσεις στελεχών. 9. Να μην υπάρξει περιορισμός σε περιοχές πουθα επιθυμεί κάποιος να τοποθετηθεί ως στέλεχος εκπαίδευσης. 10. Μια και η κτήση διδακτορικού τίτλου μοριοδοτείται σημαντικά, θα πρέπει να τεθεί ο όρος της παραγωγικής αξιοποίησης του συγκεκριμένου τίτλου από τον κάτοχο: έκανε έρευνες στο αντικέίμενο του, δημοσιεύσεις, ομιλίες σε Διεθνή και Ελληνικά Συνέδρια, γενικά ΤΙ ΕΚΑΝΕ μετά την κτήση του διδακτορικού τίτλου; Αν έκανε κάτι να μοριοδοτηθεί, σε αντίθετη περίπτωση να αναλογισθούμε το γιατί. Πάντα με καλή διάθεση και με διαφάνεια να έχουμε κατά νου ότι ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι μεσούσης μιας οικονομικής κρίσης πάλεψαν και στήριξαν ποιοτικά την εκπαίδευση, αντιμετωπίζοντας παράλληλα και μια κοινωνική κρίση. Σας ευχαριστώ