Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκάστοτε προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών είτε είναι στην σχολική μονάδα είτε στα ΚΕΣΥ είτε σε ΚΠΕ πρέπει να είναι και διδακτική, για τους εξής λόγους: 1) υπάρχει όλα αυτά τα χρόνια νομοθετική πρόβλεψη για αυτή την προϋπηρεσία και με βάση αυτή ο κάθε συνάδελφος επιλέγει την εκπαιδευτική του πορεία… 2) βάζοντας ξαφνικά το πυροτέχνημα της μη διδακτικής εμπειρίας στις δομές που προαναφέρθηκαν προφανώς οι σχεδιαστές του νόμου δεν γνωρίζουν τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις δομές.. πχ ένας εκπαιδευτικός εαε, προκειμένου να προσεγγίσει ένα παιδί και να το αξιολογήσει, τι λιγότερο θα κάνει από μία εκπαιδευτικό στην τάξη; Πώς θα αξιολογηθεί το παιδί αν δεν το απασχολήσεις σε παιδαγωγικό κλίμα με ό, τι αυτό συνεπάγεται… πώς θα διερευνήσεις τον προφορικό του λόγο πχ αν δεν το απασχολήσεις δημιουργικά και παιδαγωγικά; Και εν τέλει, η στήριξη που γίνεται κατά καιρούς στα ΚΕΣΥ ή κατά τόπους στα σχολεία με ποιο τρόπο αποτιμάται;;; Οι εκπαιδευτικοί των ΚΕΣΥ στηρίζοντας μια σχολική μονάδα, τι κάνουν; Απλά κοιτάζουν τα παιδιά ή πολλές φορές διδάσκουν, απασχολούν τα παιδιά δημιουργικά για να έχουν καλύτερη εικόνα των παιδιών που αξιολογούνται!!!!