Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Αναφορικά με την επιλογή στελεχών στο άρθρο 32, είναι αυξημένη σε μεγάλο βαθμό η μοριοδότηση στην εμπειρία και συγκεκριμένα τα οκτώ μόρια για καθοδήγηση. Με το παρόν άρθρο, όποιος εκπαιδευτικός δεν έχει διατελέσει σε θέση Σχολικού Συμβούλου δεν μπορεί να θέσει υποψηφιότητα, εκ των πραγμάτων, αποκλείεται. Για την αναβάθμιση του Σχολείου πρέπει να δώσετε την ευκαιρία και σε άλλους εκπαιδευτικούς καταρτισμένους, ώστε να μπορούν πραγματικά να θέσουν υποψηφιότητα και να έχουν πιθανότητες να καταλάβουν θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης. Θα ήταν πιο δίκαιο, η εμπειρία ως Σχολικός Σύμβουλος να είναι μέχρι 4 μονάδες. Όσον αφορά τη μοριοδότηση της διδακτικής, είναι απαραίτητο, νομίζω, να μοριοδοτηθεί τουλάχιστον με οκτώ μόρια για Διευθυντές Σχολείων και φυσικά για Σχολικούς Συμβούλους, διότι η διδακτική εμπειρία είναι εκείνη που βοηθά να υπάρχει ρεαλιστική αντιμετώπιση. Επιπροσθέτως, ως προς τη μοριοδότηση των Τίτλων Σπουδών με "κόφτη" στο 13 (είναι πολύ λίγο στα εκατό),οι Τίτλοι υποαξιολογούνται,σε αντίθεση με την εμπειρία, που υπερτονίζεται. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε τη συμβολή της εμπειρίας, απλά να υπάρχει μια ισορροπία θεωρίας και πράξης. Γνωρίζω την άποψή σας για πραγματικό διάλογο, πιστεύω ότι θα προβληματιστείτε για τα ανωτέρω και θα τα λάβετε υπόψη σας.