Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ίων Παπάζογλου | 26 Νοεμβρίου 2009, 15:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου, Ήδη η διαβούλευση ξεπέρασε τα 500 σχόλια και κοινή διαπίστωση παραμένει η εξής: 100% των συμμετεχόντων ζητούν να κλείσουν τα πορτάκια και τα παραθυράκια που επιτρέπουν είσοδο στους πίνακες από το πλάϊ. Εκτός από τις φανατικές κραυγές κάποιων συγκεκριμένων συναδέλφων που ωρύονται για "δίκαιο ΑΣΕΠ εδώ και τώρα", επαναλαμβάνοντας τον εαυτό τους σε κάθε τρεις σελίδες σχολίων, η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων σας ζητάει να διατηρήσετε την κατάσταση όπως είναι τώρα, με τους πίνακες να τρέχουν και να ανανεώνονται όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή, η αναλογία 60 - 40 να διατηρηθεί, οι προϋπηρεσίες να τροφοδοτούνται κανονικά και η μεταβατική περίοδος προσαρμογής στα νέα δεδομένα να είναι τόση όση χρειάζεται για να μην δημιουργήσετε κοινωνικές αδικίες και αναταραχές, επιτρέποντας στους αναπληρωτές και ωρομισθίους, με ή άνευ επιτυχίας ΑΣΕΠ,να διοριστούν με τις κείμενες διατάξεις, είτε βάσει πραγματικής προϋπηρεσίας, είιτε με 24 μήνες και επιτυχία στο διαγωνισμό. Το ζητούμενο σε ένα θεσμοθετημένο, δημοκρατικό κράτος είναι να λαμβάνεται υπόψιν η πλειοψηφούσα άποψη - πόσο μάλλον όταν αποτελεί τουλάχιστον το 70+% - και ελπίζω ότι αυτή η διαβούλευση δεν θα αποτελέσει φωνή βοώντος εν τη ερήμω, με προειλημμένες αποφάσεις από μέρους του Υπουργείου. Με εκτίμηση, Ι.Π. ΠΕ02, τρίτεκνος εκπαιδευτικός.