Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι ΕΕΠ ΠΕ23, ΠΕ30 χρειάζονται και επιθυμούν ΕΠΟΠΤΕΙΑ από εξειδικευμένους επιστήμονες συναφούς αντικειμένου, προκειμένου να ασκήσουν αρτιότερα το υποστηρικτικό τους έργο. Ωστόσο, μόνο οι ψυχολόγοι του ΕΠΑΛ έχουν εποπτεία από τον Σύλλογο Ελλήνων Ψυχολόγων. Η εποπτεία θα συμβάλει στην αναβάθμιση του υποστηρικτικού έργου,όχι η αξιολόγηση, και μάλιστα (αξιολόγηση)από ανθρώπους που συχνά αγνοούν πολλά στοιχεία του επιστημονικού έργου και των περιορισμών των ειδικοτήτων ΕΕΠ. Επίσης, συχνά οι ΕΕΠ έρχονται αντιμέτωποι με εδραιωμένα συστήματα, με πολλά κοινωνικά προβλήματα και "δύσκολες" νοοτροπίες, για τη διαχείριση των οποίων χρειάζεται περισσότερος χρόνος από μία μέρα σε κάθε σχολείο και συνεργασία με άλλους φορείς, χωρίς και πάλι να είναι δεδομένα τα αποτελέσματα καθολικά. Ακόμα, όταν ένα ειδικό σχολείο είναι υποστελεχωμένο πάλι μπορεί να παρακωλύεται το υποστηρικτικό έργο του ΕΕΠ. Οπότε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αξιολόγηση όταν δεν πληρούνται βασικές προϋποθέσεις στο σύστημα του σχολείου για να ασκήσει κάποιος άρτια το έργο του. Τέλος, υπάρχει μια εκκρεμότητα ακόμα αναφορικά με τα μέλη ΕΕΠ ΕΔΕΑΥ/ΕΔΥ, που δεν δικαιούνται οδοιπορικά,ενώ μπορεί να υποστηρίζουν 5 σχολεία σε 5 διαφορετικά χωριά της ενδοχώρας....