Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι ΕΕΠ ΠΕ23, ΠΕ30 χρειάζονται και επιθυμούν ΕΠΟΠΤΕΙΑ του έργου τους από εξειδικευμένους επιστήμονες του ιδίου αντικειμένου. Σε αυτή τη φάση μόνο οι ψυχολόγοι των ΕΠΑΛ λαμβάνουν εποπτεία από μέλη του συλλόγου Ελλήνων ψυχολόγων. Επιπλέον, συχνά διαπιστώνεται ότι ακόμα και υψηλόβαθμα στελέχη της εκπαίδευσης αγνοούν το περιεχόμενο του έργου του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού, και των περιορισμών που μπορεί να τίθενται στο έργο τους. Ακόμα, συχνά το ΕΕΠ καλείται να διαχειριστεί "δύσκολες" κοινωνίες με εδραιωμένες νοοτροπίες και είναι αδύνατον να ασκήσει ικανοποιητικά το έργο του με ΜΙΑ μόνο φορά την εβδομάδα σε ένα σχολείο. Χρειάζεται περισσότερος χρόνος και συνεργασία με άλλους φορείς, χωρίς και πάλι τα αποτελέσματα να είναι δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση 1 μέρα την εβδομάδα δεν είναι αρκετή. Επίσης, όταν ένα ειδικό σχολείο είναι υποστελεχωμένο πάλι μπορεί να παρακωλύεται το υποστηρικτικό έργο του ΕΕΠ για ευνόητους λόγους. Πριν μιλήσουμε για αξιολόγηση καλό είναι να έχουμε διασφαλίσει ότι πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις για την άρτια άσκηση του υποστηρικτικού έργου. Τέλος, υπάρχει μια εκκρεμότητα που ούτε σε αυτό το νομοσχέδιο τακτοποιείται και αφορά τα μέλη ΕΕΠ των ΕΔΕΑΥ/ΕΔΥ που δεν δικαιούνται οδοιπορικά ενώ μπορεί να υποστηρίζουν και 5 σχολεία σε 5 διαφορετικά χωριά της ενδοχώρας.....