Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ο παντοδύναμος ρόλος του Διευθυντή είναι προβληματικός. Ήδη υπάρχουν αυταρχικές συμπεριφορές και νοοτροπίες διευθυντών που κάνουν τοξικό το εργασιακό κλίμα και δυσχεραίνουν την παιδαγωγική και υποστηρικτική διαδικασία. Υπάρχουν περιπτώσεις διευθυντών που έχουν θέματα εξουσίας και αδιάγνωστες διαταραχές προσωπικότητας, είναι τρομακτικό το τι μπορεί να ακολουθήσει με την "ενίσχυση" του ρόλου τους. Από την άλλη, και για τους διευθυντές που ασκούν το ρόλο τους με υγιή τρόπο, με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και αμεροληψία, θα ήταν ένας πολύ ψυχοπιεστικός παράγοντας αυτή η "ενίσχυση". Δεν βοηθάει το εργασιακό κλίμα να λειτουργεί ο διευθυντής ως το "αφεντικό της επιχείρησης", το σχολείο και η σχολική πράξη μας αφορά όλους και θα πρέπει ο σύλλογος των διδασκόντων να έχει λόγο και ρόλο. Επίσης, είναι αντιφατικό να δίνεται αυτονομία στον διδάσκοντα και παντοδυναμία στον διευθυντή, διπλό μήνυμα.