• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Α.' | 3 Ιουλίου 2021, 13:00

    Αρθρο 29 Διευθυντές σχολείων με 12χρονη τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία και γνώση μίας ξένης γλώσσας επιπέδου Β2, βρισκόμαστε στο έτος 2021... ‘Αρθρο 31. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄39). Στο άρθρο 28 γίνεται αναφορά στα πανεπιστήμια «Cambridge ή Michigan ή άλλων πανεπιστημίων δημόσιου χαρακτήρα». Μήπως θα ήταν πιο σωστό η αναφορά να περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά που είναι αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ; Άρθρο 31. Το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης αξιολογείται με τριάντα (30) μονάδες κατ` ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: βδ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.), του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας ή του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης: 0,10 μονάδες ανά 10 ώρες βάσει πιστοποιητικού ή βεβαίωσης και έως μία (1) μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, Να τροποποιηθεί και να αναφέρεται « και έως δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Επίσης, παρ. 2 περιπτ. βη) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε.: 0,50 μονάδες. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: προσθήκη περιπτ. βθ) παρακολούθηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. ή/και παρακολούθηση επιμόρφωσης Β2 επιπέδου στις Τ.Π.Ε.: 0,25 μόναδες για κάθε επίπεδο επιμόρφωσης. Άρθρο 40.Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας Σελ. 98 Υποδιευθυντές και υπεύθυνοι τομέων τοποθετούνται σε Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.), στα οποία ασκούνται διακόσιοι πενήντα (250) τουλάχιστον μαθητές και τα οποία εξυπηρετούν δύο (2) τουλάχιστον ΕΠΑ.Λ. που λειτουργούν σε διαφορετικό κύκλο λειτουργίας,πρωινό απογευματινό ή εσπερινό κύκλο. Να τροποποιηθεί και να μην αναφέρεται το «που λειτουργούν σε διαφορετικό κύκλο λειτουργίας,πρωινό απογευματινό ή εσπερινό κύκλο», όταν ένα Ε.Κ. εξυπηρετεί τουλάχιστον 2 ΕΠΑΛ που στεγάζονται σε άλλο κτίριο πρέπει να έχει οπωσδήποτε υποδιευθυντή. Άρθρο 62β):Οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αξιολογούνται από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) ως προς τη γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας ως προς το παιδαγωγικό κλίμα. Οι διευθυντές στην πλειοψηφία τους δεν είναι δυνατόν να κρίνουν το παιδαγωγικό κλίμα εάν δεν είναι επιμορφωμένοι στις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Πρέπει λοιπόν εάν κρίνει τον παιδαγωγικό ρόλο του εκπαιδευτικού να τεθεί ως προϋπόθεση ο υποψήφιος διευθυντής να έχει μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής ή επιμόρφωση σχετικά με τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, αλλιώς να κρίνεται μόνο από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας).