• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΜΠ' | 3 Ιουλίου 2021, 13:10

    Υπάρχουν στην εκπαίδευση αρκετοί διορισμένοι χωρίς να έχουν πτυχίο στην ειδικότητα διορισμού τους. Είναι όσοι δεν κατάφεραν να διοριστούν ως φυσικοί , μαθηματικοί, θεολόγοι... και με κάποια σεμινάρια μερικών ωρών (ούτε καν εξετάσεις) βαπτίστηκαν καθηγητές πληροφορικής κ διορίστηκαν. Το 2021 με τόσους αποφοίτους από πολυτεχνικές σχολές άνω των 19000 μορίων και όχι μόνο θα κάνουν στα παιδιά μας μάθημα καθηγητές σεμιναρίων? Νοιάζεστε για την ποιότητα? Με την εξέλιξη στην επιστήμη της πληροφορικής αυτοί οι άνθρωποι δεν επαρκούν πια . Δεν είναι ούτε καθηγητές πληροφορικής αλλά τόσα χρόνια αποχής από την αρχική τους ιδιότητα (μαθηματικοί , φυσικοί...) δεν είναι ούτε φυσικοί .... Υπάρχει και το χειρότερο: Με τα ΤΕΙ που έγιναν ΑΕΙ κ γέμισαν τον τόπο διδακτορικά , τέτοιοι άνθρωποι έτρεξαν κ έκαναν βιογραφικό και καταλαμβάνουν θέσεις ευθύνης, είναι στελέχη εκπαίδευσης! Από διευθυντές έως και σύμβουλοι! Ναι, με ένα διδακτορικό σε ένα από τα πρώην ΤΕΙ που δεν απαιτείται καν να είσαι απόφοιτος πληροφορικής (μιλάμε για φοβερή ποιότητα) .... γίνεσαι διδάκτωρ πληροφορικής και μπορείς να είσαι σύμβουλος και να συμβουλεύεις αποφοίτους πληροφορικής, να γράφεις οδηγίες διδασκαλίας και τώρα να αξιολογείς τα παιδιά με 1900 μόρια, ναι με λίγες ώρες σεμινάρια και μια κυβέρνηση που θέλει ποιότητα! Φυσικά δεν λέει κανείς να μείνει άνεργος κάποιος άνθρωπος που μάλιστα κάποια στιγμή κάλυπτε πραγματικά κενά. Επειδή όμως το σχολείο είναι κυρίως για τους μαθητές θα ήταν προτιμότερο να μεταταχθουν σε διοικητικες θέσεις και τις θέσεις τους να καλύψουν νέα παιδιά με ΠΤΥΧΙΟ. Για αρχή μήπως θα πρέπει να προβλεφθεί να απαιτείται πτυχίο στην ειδικότητα διορισμού διορισμού για να γίνει κάποιος στέλεχος?