Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι γεγονός ότι ο δ/ντής/τρια θα είναι ένα ισχυρό πρόσωπο. Το παιδαγωγικό κλίμα θα διαταραχτεί αν δεν έχει τα χαρίσματα ενός ηγέτη, να προβλέπει, να συντονίζει, να εμνπέει, να παρωθεί και έτσι οι σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών θα χάσουν το ομαδικό πνεύμα και οι συνεργασίες που τυχόν υπήρχαν, τώρα θα είναι ίσως ελάχιστες. Ο Μ.Ο. των ηλικιών των μελών των Συλλ. Διδασκόντων είναι πλέον από 46-52 χρονών. Ελάχιστοι είναι αυτοί που θα επιθυμήσουν την μοριοδότηση, ως επιβράβευση γιατί δεν έχουν βλέψεις για στελέχη και να δεχτούν το τίτλο του συντονιστή τάξης ή του μέντορα. Ο καθένας θα αρκείται για να βαθμολογηθεί από 70-85, όσο αυτό μπορεί να γίνει. Η ενδοσχολική επιμόρφωση είναι προαιρετική, έτσι ελάχιστοι θα συμμετέχουν, δηλαδή φιάσκο η επιμόρφωση. Θα προκύψουν συμμαχίες, θα αυξηθούν οι κόλακες, θα προσπαθεί ο δ/ντής να παρουσιάσει εκπαιδευτικό έργο με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συμπάθειες - αντιπάθειες και αναγκαστικά συνεχόμενες οι αποσπάσεις των εκπ/κών. Αυτό δεν ξέρουμε που θα μας οδηγήσει.... σε σχολεία δύο ταχυτήτων; Θα ήταν πιο σωστό η αξιολόγηση να συνδεθεί με μια ελάχιστη μισθολογική αύξηση.