Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πέντε επισημάνσεις επί του Άρθρου 31, «Αποτίμηση των κριτηρίων επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)», του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β΄, «ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» 1. Είναι τουλάχιστον άδικο ο τίτλος διδασκαλείου διετούς μετεκπαίδευσης να μη μοριοδοτείται και να προσμετράται μόνο για την επιλογή Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δηλαδή, να μην απολαμβάνει ούτε καν την ελάχιστη μοριοδότηση της επιτυχούς ολοκλήρωσης προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300) τουλάχιστον ωρών ή εννεάμηνης τουλάχιστον διάρκειας... 2. Είναι τουλάχιστον ανεδαφικό εν έτει 2021 η γνώση ξένης γλώσσας να αποδεικνύεται σύμφωνα με το π.δ. 50 του 2001. Σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο ισχύει ο επικαιροποιημένος κατάλογος του ΑΣΕΠ. 3. Είναι τουλάχιστον προσχηματικό από το συγγραφικό έργο να εξαιρούνται οι αυτοεκδόσεις με ISBN. Τα βιβλία ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN, αποτελούν τόσο ισχυρά εχέγγυα ποιότητας και επιστημονικότητας; Ή μήπως και προϊόντα μιας απλής και προσυμφωνημένης οικονομικής συναλλαγής; 4. Είναι τουλάχιστον κραυγαλέα αναντιστοιχία να μοριοδοτείται -και ορθώς- η παροχή επιμορφωτικού έργου σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας ή εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας, αλλά όχι αντιστοίχως η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας ή εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας... Δηλαδή με τη ρύθμιση αυτή δεν μοριοδοτείται καν η πολυσυζητημένη «Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση»! 5. Είναι τουλάχιστον αδεξιότητα η μη μοριοδότηση, ως άσκηση διοικητικών καθηκόντων της συμμετοχής εκπαιδευτικού σε Υπηρεσιακό Συμβούλιο και μάλιστα σε εθελοντική βάση, αμισθί και χωρίς μείωση ωραρίου (τουλάχιστον για τα μη αιρετά μέλη). Η συμμετοχή εκπαιδευτικού σε δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, που -ενδεχομένως- ορθώς μοριοδοτείται, αποτελεί μήπως πιο επίπονο και σύνθετο διοικητικό καθήκον;