Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως άραγε μπορεί να ερμηνευτεί και να εξηγηθεί απο το Υπουργείο Παιδείας η μη ίση μεταχείριση , όχι οι ίδιες ευκαιρίες μοριοδότησης στην Α/θμια Εκπ/ση που πλέον έχει στο δυναμικό της και άλλες πολλές ειδικότητες όπως ΠΕ06, ΠΕ11, Μουσικούς, Εκπ/κούς ΤΠΕ, Γερμανικών, Γαλλικών, Θεατρικής Αγωγής κ.λ.π. - κάποιοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, κάποιοι με λιγότερα... το γεγονός πως στην Α/θμια από όλες τις ειδικότητες, μόνο κάποιοι εκπ/κοί ΠΕ70 μπορούσαν να φοιτήσουν και φοίτησαν στο διδασκαλείο ενώ οι υπόλοιπες ειδικότητες δεν είχαν τη δυνατότητα ούτε δημιουργήθηκε κάτι αντίστοιχο γι αυτούς... Όταν όλοι οι υποψήφιοι όλων των ειδικοτήτων στην Α/θμια για στελέχη θα έχουν σε δεδομένη στιγμή μετρήσιμα μόρια = Χ, ο υποψήφιος ΠΕ70 θα έχει = Χ+3 λόγω διδασκαλείου. Αυτή είναι η Δημοκρατία των ίσων ευκαιριών και της μη αδικίας ;; Δεν μπορεί να δίδονται 3 μόρια για μια μεταπτυχιακή μετεκπαίδευση διδασκαλείου, όταν οι υπόλοιπες ειδικότητες αποκλείονταν από αυτή την επιμόρφωση. Απαιτείται άμεση παρέμβασή προς αποκατάσταση της αδικίας. Διαφορετικά, οι έχοντες έννομα συμφέροντα, μάλλον συντεταγμένα ίσως προσφύγουν στη δικαιοσύνη, στο ΣΤΕ κ.λ.π. προς άρση αυτής της αδικίας ίσως και αντισυνταγματικότητας αυτού του εδαφίου...