Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΎΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ. Δεν θα υπάρξει αντικειμενικότητα και ο λόγος είναι πολύ απλός, ποιος θα αξιολογήσει αρνητικά κάποιον, όταν γνωρίζει ότι θα τον αξιολογήσει και αυτός; Ας μην έχουμε αυταπάτες , όλοι θα βγαίνουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ!!!. Κατά δεύτερον λόγο , υπάρχει θέμα αντισυνταγματικότητας, γιατί το νομοσχέδιο προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούν τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ΑΝΩΝΥΜΩΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ. Εδώ θα αναφέρω και ανάλογη εμπειρία από το πρόσφατο παρελθόν με την ψηφοφορία για εκλογή διευθυντών (2015) και την αποτύπωση γνώμης (ΣΥΜΦΩΝΩ-ΔΙΑΦΩΝΩ) το 2017, τα οποία δέχτηκαν πολλές επικρίσεις και η προηγούμενη πολιτική ηγεσία – παρότι δεν το επιθυμούσε για ευνόητους λόγους- αναγκάστηκε να τα αποσύρει. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ – ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΗ.