• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΥΡΟΣ' | 3 Ιουλίου 2021, 17:23

    Α . Η μοριοδότηση Β επιπέδου δημιουργεί ανισότητες 1.Είναι άδικη η μοριοδότηση στους ΤΠΕ Β επιπέδου ή Β1 εφόσον εδώ και χρόνια περιμένουμε να πιστοποιηθούμε και δεν γίνονται εξετάσεις με ολιγωρία του ίδιου του κράτους ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: Παρακολούθηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. ή/και παρακολούθηση επιμόρφωσης Β2 επιπέδου στις Τ.Π.Ε.: 0,25 μόναδες για κάθε επίπεδο επιμόρφωσης. Β. ΜΟΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1. Μείωση των μορίων της διοικητικής εμπειρίας από 6 Μόρια τουλάχιστον στα 4 ( 2,5 ήταν με το προηγούμενο νόμο) καθώς : Α)τα σημερινά στελέχη με μια θητεία πέρασαν 5 χρόνια λογω παρατάσεων Β) είναι άδικο ένα διδακτορικό (6 μόρια ) να εξισώνεται όσο η διοικητική εμπειρία Γ. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ Είναι τουλάχιστον αδεξιότητα η μη μοριοδότηση, ως άσκηση διοικητικών καθηκόντων της συμμετοχής εκπαιδευτικού σε Υπηρεσιακό Συμβούλιο και μάλιστα σε εθελοντική βάση, αμισθί και χωρίς μείωση ωραρίου (τουλάχιστον για τα μη αιρετά μέλη)