Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Χαρίσκος | 3 Ιουλίου 2021, 19:38
Αρθρο 155 Λέτε για την εισαγωγή των πτυχιούχων των Εκκλησιαστικών Ακαδημιών πως θα έχουν πρόσβαση στις σχολές συγχώνευσης μετά απο εξετάσεις, ποιός ο λόγος; Απο την στιγμή που έτσι και αλλιώς μπορούν οι πτυχιούχοι των παραπάνω σχολών να το κάνουν χωρίς τις "ευεργετικές " διατάξεις που προτείνετε. Δικαίωμα που το έχουν και οι πτυχιούχοι των ΙΕΚ? Ποιός ο λόγος να συγχωνευτεί το τμήμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων Θεσσαλονίκης με το τμήμα Συντήρησης του ΠΑΔΑ όταν δεν υπάρχει αντίστοιχο στη Β.Ελλάδα? Μάλιστα εντύπωση προκαλεί το ότι ανά την επικράτεια υπάρχουν διάφορες ανταγωνιστικές σχολές μεταξύ τους με το ίδιο αντικείμενο. Δημιουργείτε ένα εργασιακό μονοπώλιο με την μη παροχή επαγγελματικών δικαιωμάτων τόσο στον ιδιωτικό τομέα ως ελεύθεροι επαγγελματίες όσο και απο τον αποκλεισμό των πτυχιούχων απο την εισαγωγή τους στο δημόσιο ή την δευτεροβάθμια εκπαίδευση με έναν παρωχημένο νόμο . Το Συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών έχει εργαστήρια επαρκώς εξοπλισμένα με μηχανήματα τέτοια ώστε σε αυτά να εξετάζονται ευρήματα ακόμα και απο το αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης. Τέλος πτυχιούχοι της παραπάνω σχολής αναγνωρίζουν το πτυχίο τους στο εξωτερικό, πράγμα που δεν ισχύει για την Ελλάδα ποιά η λογική σε αυτό?