• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΝΟΣ' | 3 Ιουλίου 2021, 19:41

    Θεωρώ απολύτως σωστό και δίκαιο να διαφοροποιηθεί η μοριοδότηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών διάρκειας 4 εξαμήνων, 3 εξαμήνων και 2 εξαμήνων (120, 90 και 75 πιστωτικών μονάδων) Συνεπώς προτείνεται: μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών 120 credits: 4 μονάδες, μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών 90 credits: 3 μονάδες και μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών 75 credits: 2 μονάδες Πιστεύω ότι δεν πρέπει να δίνεται μοριοδότηση ξένης γλώσσας όταν η επάρκεια οφείλεται στις σπουδές στο εξωτερικό και το συγκεκριμένο πτυχίο μοριοδοτείται είτε ως βασικό είτε ως Μεταπτυχιακό κλπ. Δεν είναι δυνατόν κάποιος με πτυχίο Βουλγαρίας να παίρνει τα μόρια ενός μεταπτυχιακού και ταυτόχρονα να παίρνει και μόρια επάρκειας της συγκεκριμένης γλώσσας. Από τη στιγμή που μοριοδοτειται το πτυχίο δεν θα πρέπει να μοριοδοτείται και η γλώσσα. ΛΑΘΟΣ η ανώνυμη αξιολόγηση Δ/ντων από μόνιμους υφιστάμενους. Θα γίνεται αλισβερίσι απίστευτο και θα δημιουργούνται παρέες προνομιούχων. Γιατί να μην συμμετέχουν με κλήρωση μόνιμοι, αλλά και οι αναπληρωτές; Σε περιφερειακά σχολεία υπερβαίνουν το 70% του προσωπικού. Σχετικά με το άρθρο 33: Αυξημένη μοριοδότηση στην εμπειρία ως Διευθυντής ή Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών θεμάτων. Με το παρόν, είναι απαγορευτική η υποψηφιότητα από νέους συναδέλφους και θα συνεχίσουμε με ισόβιους διευθυντές και Προϊσταμένους οι οποίοι μοριοδοτούνται χωρίς να έχουν αξιολογηθεί με συνεχείς παρατάσεις αλλά θα αξιολογήσουν. Προτείνω η εμπειρία ως Διευθυντής ή Προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων να είναι μέχρι 4 μονάδες. Τέλος, αναφέρεται στο ‘Άρθρο 31. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄39). Στο άρθρο 28 γίνεται αναφορά στα πανεπιστήμια «Cambridge ή Michigan ή άλλων πανεπιστημίων δημόσιου χαρακτήρα». Μήπως θα ήταν πιο σωστό η αναφορά να περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά που είναι αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ;