Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μιλάμε για αναβάθμιση του σχολείου την ώρα που υπάρχουν άνθρωποι και κάνουν μάθημα πληροφορικής χωρίς πτυχίο πληροφορικής? Οι γνώσεις τους πάνω στην πληροφορική είναι σεμινάρια πριν κάτι χρόνια. Είναι δυνατόν να κάνουν μάθημα στα παιδιά μας όταν έχουμε ανθρώπους με πτυχιαρες? Τελικά δεν βλέπω να κάνουμε και πολλά ούτε για την αναβάθμιση του σχολείου αλλά και ούτε για να μην φεύγουν έξω οι νέοι επιστήμονες. Κρατάμε αυτούς των σεμιναρίων και σκιλ ελικικου και δίνουμε αυτούς από τα πολυτεχνεία έξω. Να του στείλετε σε διοικητικες θέσεις. Και αυτοί μαζί με το δημόσιο σχολείο θα σταματήσουν να διασύρονται και τα παιδιά μας θα χρειάζονται λιγότερα φροντιστήρια. Άσε που θα κρατήσουμε και κάποιους επιστήμονες μέσα. Αλλά με τα μουφα διδακτορικά που γέμισε ο τόπος έχουν αποκτήσει και γυαλιστερό περιτύλιγμα και από ότι βλέπω γίνονται και στελεχαρες. Αυτή είναι η αριστεία, η ποιότητα η αναβάθμιση? Tο ότι δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής δεν βλέπω να είναι προαπαιτούμενο για την αξιολόγηση , αρκεί που είναι θεολόγοι για πχ, να κάνουμε τον σταυρό μας μην μας τύχει. Για αυτά δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτα η υπουργός ; ή μήπως οι στελεχαρες της είναι των σεμιναρίων? Πρόταση : Προαπαιτούμενο για την κάλυψη θέσης στελέχους το πτυχίο στην ειδικότητα και σε δεύτερη φάση μετατάξεις σε διοικητικες θέσεις.