Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. θα πρέπει να ληφθεί ως ανισότητα η μόριοδότηση β επιπέδου εφόσον δεν έχουν πραγματοποιηθεί εξετάσεις πολλά χρονιά 2. το ταβάνι των 13 μορίων για τα επιστημονικά προσόντα είναι λίγο 3. διαβάζοντας το νομοσχέδιο διαπίστωσα μια αναντιστοιχία ως προς τις αρμοδιότητες του συμβούλου εκπαίδευσης. αναφέρει ότι είναι επιστημονικά υπεύθυνος των εκπαιδευτικών και έχει την παιδαγωγική ευθύνη κάποιων σχολείων (αυτό υπήρχε και παλαιότερα) . Τους αναθέτει όμως νέες αρμοδιότητες όπως αξιολόγηση εκπαιδευτικών μέσω παρατήρησης διδασκαλίας, προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας που προυποθέτουν γνώσεις που ο εξειδικευμένος εκπαιδευτικός της φιλολογίας ή των μαθηματικών σαφώς δεν τις κατέχει. πως θα καλυφθεί αυτό το κενό; εκπαιδευτικοί που κατέχουν ήδη αυτό το αντικείμενο δεν θα έπρεπε να ενισχυθούν; μήπως τελικά πρέπει να πάμε σε Σώμα αξιολογητών και να διαχωρίσουμε τις αρμοδιότητες από τους σχολικούς συμβούλους γιατί ο ρόλος τους είναι διπλός και συγκεχυμένος