Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο αφορά τη λειτουργία του Σχολείου το νομοσχέδιο όπως κάθε νομοθέτημα έχει θετικά και αρνητικά. Το πολλαπλό βιβλίο είναι μια θετική εξέλιξη.Λύνει τα χέρια των εκπαιδευτικών όταν είναι ανάγκη να ρίξουν βάρος σε συγκεκριμένα διδακτικά αντικείμενα. Η αξιολόγηση είναι θετική και πρέπει σίγουρα να ξεκινήσει άμεσα σε όσους επιθυμούν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης. Πρέπει σίγουρα να διασφαλίζεται η αξιοκρατία της. Για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης μια πρώτη παρατήρηση είναι πως αφού τα χρόνια εργασίας θα είναι 40 και πάνω, να μην γίνεται κάποιος/α στέλεχος αν δεν έχει εργαστεί σε Σχολείο 20 τουλάχιστον χρόνια!! Δεν είναι ανάγκη κάποιοι επειδή έχουν αποκτήσει πολλούς τίτλους (άσχετους πολλές φορές με το Σχολείο) να είναι 30 χρόνια Διευθυντές/ ντριες. Στερεύουν ακόμα και σε ιδέες. Οι Διευθυντές/ ντριες Σχολείων πρέπει κυρίως να έχουν το σεβασμό των συναδέλφων τους και όταν εκλεχθούν μια φορά να κρίνονται στη συνέχεια από την επιτυχία στο έργο τους. Πολλές φορές οι "προσοντούχοι" είναι οι χειρότεροι εκπαιδευτικοί των σχολείων. Δεν ενδιαφέρονται για τίποτα που αφορά το γενικό καλό αλλά μόνο για την απόκτηση προσόντων που θα αναδείξουν τους ίδιους. Δεν έχουν ποτέ χρόνο για προσφορά. Έχουν πάντα διάβασμα και εξετάσεις! Γνωρίζουν ελάχιστα για τον τρόπο που λειτουργεί το οικοδόμημα που λέγεται σχολείο.Οι γνώσεις πρέπει να παντρεύονται με την πείρα και το ταλέντο. μόνο έτσι θα υπάρξει επιτυχής λειτουργία των σχολείων. Μετά από 38 χρόνια υπηρεσίας στην εκπαίδευση 10 από τα οποία είναι σε θέση Προϊσταμένου ή Διευθυντή Σχολείου είμαι βέβαιος πως η επιλογή στελεχών που έγινε τα τελευταία χρόνια με βάση κυρίως τα προσόντα οδήγησε τα Σχολεία μας σε δίσβατα μονοπάτια. Έτοιμος λοιπόν να αφυπηρετήσω προτείνω η διδακτική εμπειρία να μετράει με μια μικρή βαθμολόγηση για όλα τα χρόνια υπηρεσίας, χωρίς βέβαια να μπορεί να μηδενίζει τις σπουδές - ειδικά τις σχετικές με το αντικείμενο της διοίκησης, και τις ξένες γλώσσες.Να υπάρχει ισοκατανομή. Εργαζόμαι στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έχοντας περισσότερους από τους μισούς εκπαιδευτικούς των Σχολείων που δουλεψα αναπληρωτές ΕΣΠΑ προτείνω να γίνουν όσο το δυνατόν πιο σύντομα μόνιμοι διορισμοί ώστε να υπηρετούν στα Σχολεία ως επί το πλείστον οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που θα ενδιαφέρονται γι αυτά, που θα νιώθουν το σχολείο σπίτι τους ώστε να μπορούν να επιτελέσουν με τον καλύτερο τρόπο το έργο τους. Ευχαριστώ που μου δόθηκε η δυνατότητα να καταγράψω τις απόψεις μου.