Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών Αρχικά θα εκφράσω την απορία μου σε σχέση με το ρόλο των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων όσον αφορά την εφαρμογή της αξιολόγησης. Τι έγινε με την εμπειρία της εκεί αξιολόγησης; Δεν ήταν ικανοποιητική; Γιατί μετά από τόσα έτη εφαρμογής της αξιολογησης στα Πρότυπα και Πειραματικά, προτείνεται τώρα για τα υπόλοιπα σχολεία ένας διαφορετικός τρόπος αξιολόγησης; Αν τελικά δεν θεωρήθηκε καλός τρόπος αξιολόγησης, γιατί οι εκπειδευτικοί των Πρότυπων και Πειραματικών πριμοδοτούνται ως αξιολογημένα στελέχη; Σχετικά με τον προτεινόμενο τρόπο αξιολόγησης του νομοσχεδίου, θεωρώ προβληματικά τα ακόλουθα σημεία: Άρθρο 63 παράγραφος 2, σημείο δ: Το παιδαγωγικό κλίμα και η διαχείριση της τάξης είναι μια δυναμική διαδικασία και αφορά επίσης όλους τους διδάσκοντες στο συγκεκριμένο τμήμα. Δεν είναι δυνατό να αποτυπωθεί από τον Σύμβουλο σε δύο επισκέψεις. παράγραφος 3: όσα περιγράφονται μπορούν να αξιολογηθούν από τον Διευθυντή του σχολείου αλλά σε καμία περίπτωση από τον Σύμβουλο εκπαίδευσης, καθώς δεν μπορεί να έχει τέτοια γνώση για το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των σχολείων ευθύνης τους σε όλη τη διάρκεια των δύο ετών αξιολόγησης. Υπάρχουν συντονιστές που σε 5 χρόνια δεν γνωρίζουν καν τα ονόματα των εκπαιδευτικών των σχολείων ευθύνης τους. Τέλος, στο τμήμα της επιβάρυνσης του προϋπολογισμού από το παρόν σχέδιο νόμου, αναφορικά με αυτή την ενότητα, ελπίζω να ληφθούν υπόψη τα έξοδα μετακίνησης και διανυκτέρευσης και η εκτός έδρας αποζημίωση των Συμβούλων εκπαίδευσης στην επαρχία, οι οποίοι θα πρέπει να μετακινούνται από χωρίο σε χωριό ή/και από νησί σε νησί και να διαμένουν εκεί αρκετά ώστε να ολοκληρώσουν τις περιγραφόμενες διαδικασίες αξιολόγησης.