Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επί του άρθρου 31 παρ.2 1.Είναι αναγκαίο και δίκαιο να διαφοροποιείται η αποτίμηση του μεταπτυχιακού τίτλου λόγω των εξαιρετικά μεγάλων διαφορών στη διάρκεια των σπουδών .Περ. αγ) πρώτος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών : τέσσερις (4) μονάδες Προτείνεται αποτίμηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών (4 εξάμηνα – 4 μονάδες, 3 εξάμηνα – 3 μονάδες, 2 εξάμηνα – 2 μονάδες).Περ. αδ) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: δύο (2) μονάδες Προτείνεται αποτίμηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών (4 εξάμηνα – 2 μονάδες, 3 εξάμηνα – 1,5 μονάδες, 2 εξάμηνα – 1 μονάδα). 2.Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄39),στο οποίο γίνεται αναφορά στα πανεπιστήμια «Cambridge ή Michigan ή άλλων πανεπιστημίων δημόσιου χαρακτήρα». Μήπως θα ήταν πιο σωστό η αναφορά να περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά που είναι αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ; 3.Στην μοριοδότηση της επιμόρφωσης Β1 και Β2 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. θ μπορούσε να γίνει προσθήκη μοριοδότησης για την παρακολούθηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. (0,25 μονάδες),αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση όσων επιμορφώθηκαν στο Β1 (και στο Β2) επίπεδο λόγω των lockdown και οι εξετάσεις αναβλήθηκαν.