• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΘΑΣ' | 4 Ιουλίου 2021, 12:46

    Προτάσεις για εμπλουτισμό και προσθήκη διατάξεων Εμπλουτισμός διατάξεων για τα κεδασυ. Και οι ενήλικοι μαθητές και γενικά οι ενήλικες να έχουν το δικαίωμα να ζητούν αξιολόγηση για τον εαυτό τους και να μπορούν να αντιμετωπίζονται από το κεδασυ οι ενήλικες μαθητές και γενικά οι ενήλικες ως κηδεμόνες. Είναι άδικο αυτό. Δεν γίνεται για το σχολείο ο ενήλικος μαθητής να είναι κηδεμόνας του εαυτού του και στο κεδασυ κηδεμόνας να είναι ακόμα και όταν ο μαθητής είναι πχ 25 χρονών οι γονείς να κανονίζουν για αυτόν. Εξαίρεση αποτελεί όσοι μαθητές έχουν χαρακτηριστεί ως άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δεν μπορούν να εκφέρουν γνώμη. Δηλαδή για τους ενήλικους μαθητές να λαμβάνεται υπόψη ΜΟΝΟ η γνώμη του ενηλίκου μαθητή και όχι η γνώμη των γονέων και κηδεμόνων του. Η γνώμη των γονέων και κηδεμόνων να λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν ο μαθητής εξαιτίας της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης που έχει αδυνατεί να εκφέρει γνώμη και να αναλάβει τις ευθύνες του. Η διαπίστωση της ικανότητας να εκφέρει γνώμη να γίνεται από το αρμόδιο κεδασυ ή και από άλλους δημόσιους φορείς. Προσθήκη διάταξης Να εξισωθεί ο υπολογισμός του γμο στα ΕΠΑ.Λ. από αυτόν του ΓΕ.Λ. Δηλαδή με την πρόσφατη τροποποίηση που έγινε στα ΓΕ.Λ. υπολογίζεται στον γενικό μέσο όρο προαγωγής/απόλυσης η φυσική αγωγή αλλά στα ΕΠΑ.Λ. δεν υπολογίζεται. Προτείνω λοιπόν για την εξαγωγή του γενικού μέσου όρου προαγωγής ή απόλυσης να λαμβάνονται υπόψη και στα ΕΠΑ.Λ. ΟΛΑ τα μαθήματα δηλαδή και την γυμναστική.