Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Kαι κατά τη δική μου άποψη ο παντοδύναμος ρόλος του Διευθυντή είναι προβληματικός. Είναι ένας συγκεντρωτισμός αδιανόητος για δημοκρατίες. Και φυσικά όλοι ξέρουμε και βιώνουμε να υπάρχουν αυταρχικές συμπεριφορές και νοοτροπίες διευθυντών που κάνουν τοξικό το εργασιακό κλίμα και δυσχεραίνουν την παιδαγωγική και υποστηρικτική διαδικασία. Πολλοί αγγίζουν το όριο του εργασιακού bullying. Θα συμφωνήσω , επίσης, με περιπτώσεις διευθυντών που έχουν θέματα εξουσίας και αδιάγνωστες διαταραχές προσωπικότητας και το πόσο τρομακτική μπορεί να αποβεί η «ενίσχυση» του ρόλου τους. Να μην παραγνωρίσουμε ότι υπάρχουν και διευθυντές που ασκούν το ρόλο τους με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και αμεροληψία. Και είναι πολλοί και αυτοί.Προφανώς ο εκπαιδευτικός μηχανισμός οφείλει και πρέπει να βρει τρόπους να επιλέγει τέτοιου είδους στελέχη και να δώσει και στους διευθυντές , αλλά και στους εκπαιδευτικούς την αίσθηση ότι αγκαλιάζει και προστατεύει τα στελέχη του και ότι δεν τα τιμωρεί,αλλά πραγματικά ενδιαφέρεται για την "αυτοβελτίωσή " τους. Αυτό ήταν και είναι πάγιο αίτημα της εκπαίδευσης. Επιτέλους , ας το λάβει υπ'όψιν η ηγεσία. Θα συμφωνήσω , τέλος, με όσα αναγράφονται παραπάνω για το ότι "το σχολείο και η σχολική πράξη μας αφορά όλους και θα πρέπει ο σύλλογος των διδασκόντων να έχει λόγο και ρόλο. Είναι αντιφατικό να δίνεται αυτονομία στον διδάσκοντα και παντοδυναμία στον διευθυντή".