Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 81 Αξιολόγηση Μαθητών Είμαι 30 χρόνια εκπαιδευτικός και 8 Δντης. Η αξιολόγηση έχει περάσει από την αυστηρότητα του κάτω από τη βάση σε 2 κύρια μαθήματα μένεις στον "τόπο" στην απόλυτη ξεφτίλα μπάτε σκύλοι αλέστε περάστε τους όλους να έχουμε μαθητές και οργανικές. Δλδ στο λύκειο μαθηματικά, αρχαία με 5-6 περνάς αν έχεις θρησκευτικά κοινωνιολογία 15! ΝΤΡΟΠΗ. Μία είναι η λύση κύριοι. Απαλλάξτε τους εκπαιδευτικούς απο μια ανούσια δήθεν αξιολόγηση που γεμίζει 10ρια βάσης τους άσχετους και 20ρια τους μέτριους. ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ και μόνο ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΈΝΑ ΘΈΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΌ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΡΥΤΗΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΤΟ ΙΕΠ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΜΙΝΙΜΟΥΜ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙ ΑΞΙΖΟΥΝ .. μια εξέταση στο τέλος της υποχρεωτικής 9χρονης εκπαίδευσης και μια στο τέλος του Λυκείου. ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΗΡΕΣ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ (τι θα πεί έμεινε στην ίδια τάξη;;) αλλά ας έχει 02 μαθηματικά και 03 γλώσσα η φυσική. Τότε το απολυτήριο θα αποκτήσει ΙΣΧΥ!! Όπου πάει θα ξέρει ο εργοδότης τι έκανε στο σχολείο αυτός ο μαθητής τι γνώσεις έχει και πόσο εργάστηκε. Φυσικά δεν στέκει οτι μπορεί να έχει μια ατυχία ο μαθητής να μην γράψει καλά κλπ. Τα θέματα είπαμε θα είναι πολλά και ευρεία. Απλά και κλιμακούμενα δύσκολα. Ε! δεν μπορεί να είναι άτυχο το παιδί! Η ξέρει ή δεν ξέρει! Ας δείξει πόσο ξέρει! ΑΠλά πράγματα. Τράπεζα θεμάτων ας επεκταθεί και στις άλλες τάξεις ιδιαίτερα του Λυκείου. Μόνο τράπεζα όχι θέματα από τον εκπαιδευτικό. Τότε τα αποτελέσματα θα κρίνουν-αξιολογούν και την δουλειά του εκπαιδευτικού που κανείς δεν τον ελέγχει!! Γιατί κύριε μαθηματικέ όλοι πατώσανε στην τάξη σου;; Δεν υπάρχουν γελοίες αιτιολογίες τα παιδιά από το χωριό και από την πόλη και δήθεν γι αυτό δεν έχουμε ψηλό ΜΟ.. Με τους βαθμούς της τράπεζας βγαίνουν τέλεια συμπεράσματα. Και φυσικά την βαθμολόγηση την ελέγχουν δειγματοληπτικά οι συντονιστές και τα ονόματα μαθητών καλυμμένα. Εξάλλου τι κάνουν οι συντονιστές και οι διακοσμητικοί διευθυντές τώρα που δεν μπορούν να πουν ούτε μια κουβέντα στον κάθε εκπαιδευτικό ..ούτε γιατι άργησε!! πόσο μάλλον να δουν τι θέματα έβαλε ..πως βαθμολόγησε... Όλα ταμπού στην Ελλάδα