Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Κύριοι, η εισαγωγή και φοίτηση στο Διδασκαλείο έγινε μετά από εξετάσεις και πλήρη φοίτηση, με εξετάσεις και διπλωματκή, μπορούσαν να συμμετέχουν όλες οι ειδικότητες εκπ/κών. Επομένως θα πρέπει να μοριοδοτηθεί για όλες τις θέσεις στελέχους!!!Δεν συγκρίνεται με ΣΕΛΔΕ, ΣΕΛΜΕ , σεμινάρια κ.λ.π. άδικη η διάταξη αυτή, προτείνω να διορθωθεί. 2. Η μοριοδότηση για τους υποψήφιους σχολικούς συμβούλους θεωρώ είναι υπερβολική, θα πρέπει να γίνει πιο λογική μοριοδότηση, ώσυε να υπάρχει δυνατότητα και σε νέους εκπ/κούς να συμμετέχουν 3. θεωρώ πως πρέπει να αποσαφηνιστεί ο όρος "διδακτική" και "εκπ/κή" υπηρεσία σε κάποιους φορείς π.χ. ΚΕΑ, ΚΕΣΥ κ.λ.π. 4. Επιβάλλεται για λόγους ισονομίας να αποτιμηθεί η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών ανάλογα με τη φοίτηση εξαμήνων και όχι η ίδια μοριοδότηση για όλους τους τίτλους. 5. θετικό εκτιμώ το κριτήριο της υποχρεωτικής τριετίας για υποψήφιο προϊστάμενο για ΚΕΣΥ η υπηρέτηση σε αυτό. 6. Ισχύει πως η αξιολόγηση μαθητών από ΚΕΣΥ θα είναι μέχρι Α΄Λυκείου; Προτείνω να δοθούν ψυχομετρικά εργαλεία ενηλίκων στα ΚΕΣΥ και να αξιολογούνται και ενήλικες άνθρωποι, καθώς υπάρχει μεγάλη δυσκολία σε αυτούς να βρίσκουν ραντεβού σε Δημόσια Ιδρύματα και να αξιολογούνται εκεί. 7. πολύ θετικό, ότι οι ΕΔΕΑΥ θα έχουν σημείο αναφορας στα ΚΕΣΥ, αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να γίνουν πιο ευκρινείς και διακριτές οι αρμοδιότητες και οι διαδικασίες.