Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προτεινόμενη διαδικασία αξιολόγησης, πέρα των άλλων, θα καταπέσει εύκολα στα δικαστήρια διότι σε κανένα κράτος δικαίου δεν υπάρχει η ανώνυμη αξιολόγηση. Επί της ουσίας, σε όλα τα συστήματα αξιολόγησης υπάρχει στοχοθεσία και κριτήρια (σε συνεννόηση και συμφωνία ως προς το εφικτό από τον αξιολογούμενο) και στο τέλος της ορισθείσας περιόδου για την επίτευξη των στόχων, γίνεται αξιολόγηση βάσει στόχων και κριτηρίων. Η προτεινόμενη διαδικασία αξιολόγησης δεν έχει ούτε στοχοθεσία ούτε κριτήρια επίτευξης στόχων, αλλά είναι ένα δαιδαλώδες και πολύπλοκο σύστημα, απολύτως ανεφάρμοστο. Παράδειγμα ο δ/της εκπαίδευσης θα αξιολογεί τους δ/τες σχολείων & προϊσταμένους νηπιαγωγείων, μα αν μια διεύθυνση έχει 120 σχολεία και 60 νηπιαγωγεία πότε και πως ο δ/της εκπαίδευσης θα μπορέσει να σχηματίσει γνώμη για αυτούς αφού οι εργάσιμες ημέρες μια σχολικής χρονιάς είναι 160, απέξω από τα σχολεία δεν θα προλάβει να περάσει. Ακόμα όταν οι σύλλογοι διδασκόντων εναλλάσσονται τόσο από χρονιά σε χρονιά όσο και μέσα στην χρονιά, όταν εκπαιδευτικοί διδάσκουν σε δυο και τρία σχολεία, όταν και οι δ/τες εναλλάσσονται τουλάχιστον από τις κρίσεις, από πόσους δ/τες θα αξιολογείται κάθε εκπαιδευτικός και η τελική του αξιολόγηση θα είναι μέσος όρος;