• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος Καρδακάς' | 5 Ιουλίου 2021, 00:39

    Το νομοσχέδιο κινείται, γενικά, προς την σωστή κατεύθυνση. Θα ήθελα όμως να επισημάνω ένα τρωτό, κατά την άποψή μου, σημείο. Ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι είμαστε υπεύθυνοι για την πρόσληψη ενός λογιστή σε μια επιχείρηση και έχουμε δύο υποψηφίους, έναν λογιστή με πτυχίο λογιστικής και έναν πυρηνικό επιστήμονα με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στο αντικείμενο της επιστήμης του (πυρηνική φυσική). Ποιος θα κατακτούσε την θέση; Είναι σαφές ότι το Μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Σχολικής Μονάδας είναι περισσότερο χρήσιμο σε έναν Διευθυντή σχολείου από το Μεταπτυχιακό στην διδακτική των Μαθηματικών, το οποίο είναι χρήσιμο για έναν Συντονιστή Εκπαίδευσης στα Μαθηματικά. Συνεπώς τα μόρια που δίνονται για κάθε περίπτωση πρέπει να είναι ανάλογα της χρησιμότητας που έχει το συγκεκριμένο προσόν για την δουλεία που πρέπει να γίνει. Η απόλυτη εξίσωση είναι απόλυτη αδικία.