• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΡΗΓΟΡΗΣ' | 5 Ιουλίου 2021, 10:05

    Μία ακόμα παρατήρηση: Στο άρθρο 100 αναμορφώνεται ο θεσμός του Σχολικού Συμβουλίου. Όμως η ανά δίμηνο συνεδρίασή του και η επικάλυψη των αρμοδιοτήτων του με εκείνες του Συμβουλίου Σχολικής Κοινότητας, το μόνο που προσφέρει είναι επιπλέον γραφειοκρατικό όγκο, όταν το πνεύμα του νομοσχεδίου θέλει να αφιερώνουμε χρόνο σε άλλα θέματα (επιμόρφωσης, αξιολόγησης κλπ). Πότε θα βρεθεί χρόνος για όλες αυτές τις συνεδριάσεις, όταν ακόμα και εκείνες του συλλόγου διδασκόντων δύσκολα πραγματοποιούνται (οι εκπαιδευτικοί του ολοήμερου δεν μπορούν να πάρουν μέρος, οπότε λίγες μέρες μένουν ελεύθερες για κάτι τέτοιο);Είναι καλύτερο να υπάρχει μία συνεδρίαση στην αρχή του έτους προγραμματική και μία στο τέλος απολογιστική. Κάθε άλλη περίπτωση μπορεί να καλυφθεί με έκτακτη συνεδρίαση. Καλό είναι επίσης να διευκρινιστεί το πότε θα συνεδριάζουν σύλλογος διδασκόντων, σχολικό συμβούλιο, επιτροπές αξιολόγησης, κλπ. Αν το δικαίωμα όλων των μελών να παρευρίσκονται σε αυτές είναι απαράβατο, τότε μόνο στην αρχή και το τέλος του διδακτικού έτους και στις εθνικές εορτές μπορούν να γίνουν.