• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΠΑΤΣΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 5 Ιουλίου 2021, 11:15

    Άρθρο 82 Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας, μετά από εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων ή με δική του πρωτοβουλία, δύναται να αποφασίζει τη σύναψη συμφωνιών συνεργασίας με κάθε φορέα που κρίνει σκόπιμο, με σκοπό τη συμμετοχή της σχολικής μονάδας σε προγράμματα και δράσεις πολιτιστικού, αθλητικού, κοινωνικού ή εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος. Άρθρο 87 Ενδοσχολικός Συντονιστής συγκαλεί συναντήσεις εργασίας με εκπαιδευτικούς ομάδων ειδικοτήτων ή ομάδων τάξεων διδασκαλίας καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επί των ανωτέρω άρθρων επισημαίνονται τα ακόλουθα. Μέχρι τώρα ο Δ/ντης της σχολ. Μονάδας ήταν «primus inter pares». Τώρα καλείται να δημιουργήσει ιεραρχία μέσα στο σχολείο με περιορισμό του συλλόγου διδασκόντων παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ΔΕΝ τολμά (το υπουργείο) να θίξει θέματα χρόνου αυτών των διαδικασιών. Οι παιδαγωγικές συναντήσεις « δια ζώσης ή εξ αποστάσεως» ένα και μόνο σκοπό έχουν. Την περαιτέρω απαξίωση αυτού που χρόνια θέλει να ονομάζεται όργανο διοίκησης ( του συλ. Διδασκόντων δηλ). Ο μη σεβασμός του συλ διδασκόντων ως οργάνου διοίκησης θα επιφέρει τριβές και συγκρούσεις που θα έχουν να κάνουν με τη ροή της εξουσίας στο σχολείο. Συνεπώς θα πρέπει κατά την άποψή μου Διαστολή του οργάνου διοίκησης από τον σύλλογο διδασκόντων. ¨Όλοι οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στο σύλλογο διδασκόντων. Στο όργανο διοίκησης όμως θα ανήκουν μόνο ορισμένοι. Αυτοί θα συνεδριάζουν. Υποχρεωτικά συνεδριάσεις το απόγευμα, δια ζώσης και μόνο, σε ώρες εκτός εργασιακού ωραρίου.