• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης ΠΕ03' | 5 Ιουλίου 2021, 13:43

    Προτάσεις σχετικά με τα άρθρα 31, 32, 33: Α) Η μοναδική αντικειμενική έως σήμερα αξιολόγηση σε εκπαιδευτικούς ήταν ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ο οποίος αφορούσε τόσο το διδακτικό αντικείμενο όσο και την παιδαγωγική-διδακτική ικανότητα. Αν κάποιος είναι υπέρμαχος της αντικειμενικής αξιολόγησης θα πρέπει να μοριοδοτήσει τους επιτυχόντες με τουλάχιστον 1 μόριο. Β)Η μοριοδότηση προηγουμένων θητειών τουλάχιστον κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νομοσχεδίου κρίνεται υπερβολική καθώς οι διαδικασίες επιλογής προσώπων σε θέσεις ευθύνης των τελευταίων κρίσεων, κρίθηκαν οριστικά και αμετάκλητα με απόφαση του ΣΤΕ ως παράνομες. Θα μπορούσε τουλάχιστον να υπάρχει ένα πλαφόν μέγιστης μοριοδότησης π.χ. 4 μόρια. Γ)Οποιαδήποτε αποδεδειγμένη διοικητική εμπειρία θα μπορούσε να αναγνωρίζεται και να μοριοδοτείται, ενδεικτικά: σχεδιαστές-αξιολογητές πρόσθετης διδακτικής στήριξης ή ενισχυτικής διδασκαλίας, συμμετέχοντες σε υπηρεσιακά πειθαρχικά συμβούλια κ. ά. σε αντιστοιχία με τη μοριοδότηση π.χ. των υποδιευθυντών.