• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ' | 5 Ιουλίου 2021, 15:32

    Σε συνέχεια προηγούμενου σχολίου μου επί του Νομοσχεδίου του ΥΠ. Παιδείας, το οποίο όπως προείπα, έχει να επιδείξει αρκετή δυναμική σε τομές για την αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, Θα αναφερθώ στα Άρθρα 30 -31(Κριτήρια Επιλογής Στελεχών), και συγκεκριμένα, στις μονοετείς (ετήσιες) θεματικές του ΕΑΠ, όπου δίδεται ανώτατη μοριοδότηση 1 μον. : Δεν θα μπορούσε να επεκταθεί σε, τουλάχιστον 2,50 μον.,- όπως για παράδειγμα, οι επιμορφώσεις των 300 ωρών από Δημόσια Πανεπιστήμια (2 μον.) - με το σκεπτικό ότι η κάθε θεματική του ΕΑΠ, από τη μια, βασίζεται σε ένα πολύ απαιτητικό πλαίσιο απόκτησής της, από την άλλη, υπάρχουν κάποιοι που πρόλαβαν αυτή τη δυνατότητα και έχουν αποκτήσει 2 ή 3 ετήσιες θεματικές, και μάλιστα με τελικές εξετάσεις; Θεωρώ ότι αδικεί την ίδια την καινοτομία που επέφερε το ΕΑΠ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η ανώτατη μοριοδότηση, μόνο με 1 μον. για την ετήσια θεματική, η οποία συνοδευόταν μάλιστα, με τελικές, απαιτητικές εξετάσεις.