• Σχόλιο του χρήστη 'Β.Σ.' | 5 Ιουλίου 2021, 17:03

    Η παράλειψη της αναγνώρισης ως διδακτικής της υπηρεσίας στα ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ, ΚΕΔΑΣΥ, (ανάλογης των ΣΜΕΑΕ), επιφέρει τα παρακάτω: - Εργαζόμενους που υπηρετούν εδώ και χρόνια στις συγκεκριμένες δομές, με σημαντικότατη εμπειρία, αναγκαία για μια τέτοια δομή, να τους απαγορεύει κάθε δυνατότητα μετάθεσης, αλλά ακόμη και απόσπασης σε αντίστοιχη δομή!!!!!!!!!!!!!!!! Επίσης, να τους αποκλείει από θέσεις ευθύνης, ακόμη και για τις συγκεκριμένες δομές, τις οποίες γνωρίζουν πολύ καλά. - Η παραπάνω παράλειψη οδηγεί στην αδυναμία νέοδιορισθέντων, με πολλά χρόνια υπηρεσίας ως αναπληρωτών σε ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ, να επανέλθουν στις συγκεκριμένες δομές, χάνοντας επίσης σημαντικούς πόρους για τα ΚΕΔΑΣΥ. Ολα τα προαναφερόμενα, μάλιστα με αναδρομική ισχύ. Ακόμη, η συγκεκριμένη διατύπωση στο προσχέδιο νόμου, θα οδηγήσει πολλούς αναπληρωτές στο να αποτελούν τα ΚΕΔΑΣΥ την τελευταία επιλογή τους, με αποτέλεσμα την πλαισίωση των συγκεκριμένων απαιτητικών δομών με προσωπικό με χαμηλά τυπικά προσόντα και καθόλου εμπειρία. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με μια σειρά παραλήψεων ετών, όπως η μη ένταξη των ΚΕΣΥ στους πρόσφατους διορισμούς, οι ελλείψεις στην απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή, οι αποκλεισμοί σε δυνατότητες επιμόρφωσης του προσωπικού κλπ, οδηγούν για άλλη μια φορά στην ουσιαστική αποδυνάμωση των συγκεκριμένων δομών, παρά του ότι αναγνωρίζεται σε όλους τους νόμους από την ίδρυσή τους, πως έχουν πολύ σημαντικό και μάλιστα κομβικό ρόλο στην ολιστική ενίσχυση των μαθητών, την υποστήριξη γονέων και σχολικών μονάδων.