• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος' | 5 Ιουλίου 2021, 18:42

    Προτάσεις Το νομοσχέδιο κινείται σε σωστή κατεύθυνση! Ωστόσο, προτείνονται αλλαγές, για να αρθούν ενδεχόμενες αδικίες Α) Η διάρκεια των μεταπτυχιακών να συνυπολογίζεται στα μόρια που λαμβάνονται, δηλαδή ένα μεταπτυχιακό διετές, δεν είναι δυνατόν να λαμβάνει ίδια μόρια με ένα μονοετές. Προτείνεται ποσόστωση ανάλογα με τα εξάμηνα σπουδών(4 εξάμηνα – 4 μονάδες, 3 εξάμηνα – 3 μονάδες, 2 εξάμηνα – 2 μονάδες). Το ίδιο να ισχύει και σε περίπτωση δεύτερου μεταπτυχιακού(4 εξάμηνα – 2 μονάδες, 3 εξάμηνα – 1,5 μονάδες, 2 εξάμηνα – 1 μονάδα). Β) Στο 2021 είναι σημαντικό να υπάρχει ισοτιμία σε ότι αφορά τις ξένες γλώσσες με τον ΑΣΕΠ. Προτείνετε να γίνονται δεκτά τα πιστοποιητικά που είναι αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ. Γ) Η μοριοδότηση στην εμπειρία ως Διευθυντής ή Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων, με αλλεπάλληλες ανανεώσεις θητείας, χωρίς αξιολόγηση, είναι υπερβολική και δεν δίνει τη δυνατότητα σε νέους συναδέλφους να προσεγγίσουν τα μόρια αυτά. Προτείνεται να αποτιμάται έως 4 μονάδες. Δ) Στο άρθρο 31, παράγραφος δύο, περίπτωση αζ, παραλείπεται η περίπτωση δεύτερου πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με διάρκεια φοίτησης μικρότερη των οκτώ εξαμήνων. Γίνεται αντιληπτό ότι ίσως συγκαλύπτονται πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης οι οποίοι εισήχθησαν στο δεύτερο ή τρίτο έτος σπουδών, και πιθανόν τους αναγνωρίστηκαν μαθήματα από το προηγούμενο πτυχίο τους, αποκτώντας με μεγάλη ευκολία δεύτερο πτυχίο. Προτείνεται να γίνεται η μοριοδότηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών. Ε) Να αρθεί η αδικία όσων έχουν διοριστεί, χωρίς να έχουν πτυχίο στην ειδικότητα διορισμού τους, αλλά μόνο σεμινάρια κάποιων ωρών. Προτείνεται να μην πριμοδοτούνται με μόρια 2 πτυχίων και να διδάσκουν στο πτυχίο της ειδικότητας τους, ώστε να ωφελούνται οι μαθητές από το αντικείμενο το οποίο έχουν σπουδάσει.