Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρα 62 & 63: o Πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν διοριστεί στην δημόσια εκπαίδευση αφού προηγουμένως είχαν εργαστεί για αρκετά έτη ως ελεύθεροι επαγγελματίες, υπάλληλοι ή στελέχη σε επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς σε θέσεις άμεσα συνυφασμένες με την επιστήμη τους. Με το παρόντα όμως άρθρα ο οικονομολόγος, ο πληροφορικός κλπ με πολλά χρόνια επαγγελματικής προϋπηρεσίας σε λογιστήρια ή σε υπηρεσίες μηχανογράφησης κλπ και άλλα τόσα χρόνια στην τάξη ως εκπαιδευτικός θα αξιολογηθεί ως προς την "επιστημονική εγκυρότητα της διδασκαλίας και τον βαθμό επικαιροποίησης της γνώσης"από ανθρώπους που ενδεχομένως δεν έχουν ποτέ συντάξει έναν ισολογισμό ή ασχοληθεί με την εγκατάσταση δικτύων ενώ έχουν και πάρα πολλα χρόνια να διδάξουν. Επισημαίνεται ότι δυστυχώς μέχρι σήμερα οι γνώσεις και οι ικανότητες αυτές που έχουν αποκτηθεί από την επαγγελματική άσκηση δεν αναγνωρίζονται καθόλου ως προς την υπηρεσιακή και μισθολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. o Επιπλέον στην εκπαίδευση έχουν διοριστεί πολλοί εκπαιδευτικοί μέσα από τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπου έχουν διακριθεί μεταξυ χιλιάδων άλλων συνυποψηφίων και έχει αποδειχτεί για πολλοστή φορά η επιστημονική και παιδαγωγική τους επάρκεια. Άρθρα 48, 74, 90 o Τέλος, ως προς την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αυτή δεν μπορεί να είναι ευκαιριακή και αποσπασματική. Αντίθετα, εάν το Υπουργείο έχει στόχο την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού θα πρέπει να διευκολύνει την παρακολούθηση από όλους τους εκπαιδευτικούς μεταπτυχιακών προγραμμάτων κατάλληλων για τις ανάγκες της εκπαίδευσης στα πανεπιστήμια της χώρας.