• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνα Κ.' | 5 Ιουλίου 2021, 21:26

    Άρθρο 71: Οι άξονες που αναφέρονται καθώς και τα στάδια της αξιολόγησης είναι πολλά και δεν ανταποκρίνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ουτοπικά η διαδικασία θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί με αυτό τον τρόπο και πράγματι θα ήταν μια ουσιώδης βελτιωτική διαδικασία, για όλες τις πλευρές. Ωστόσο, το κάθε μέλος ΕΕΠ σπάνια έχει αίθουσα αποκλειστικά για τις δικές του ανάγκες. Συνήθως συνυπάρχει με ακόμα 1 ειδικότητα στην καλύτερη περίπτωση. Οπότε πως θα πραγματοποιηθούν οι συναντήσεις για τον προγραμματισμό ή για την απομίμηση της διαδικασίας; πως θα παρακολουθήσει ο σύμβουλος διακριτικά τη συνεδρία όταν στην αίθουσα θα γίνεται και άλλο μάθημα ή όταν στην αίθουσα χωράει ίσα ίσα ο θεραπευτής και ένας μαθητής; Μήπως έτσι επηρεαστούν οι μαθητές; Ακόμα και εξ αποστάσεως να γίνουν, συχνά υπολογιστής και ίντερνετ υπάρχει μόνο στο γραφείο του διευθυντή. Αυτά όλα πρέπει να αποτυπωθούν από τον αξιολογητή και να ληφθούν υπόψη. Σας ευχαριστώ.