Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Κων/νος Καλέμης | 5 Ιουλίου 2021, 21:55
Δύο ακόμα παρατηρήσεις: 1. Το πρόγραμμα της εξομοίωσης των ΠΕ70. Η παράλληλη λειτουργία των Παιδαγωγικών Ακαδημιών με τα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα των ΑΕΙ, ήταν για ένα διάστημα περίπου 3 ετών θέμα επιλογής του εκάστοτε υποψήφιου φοιτητή. Τα ΑΠΣ των Παδαγωγικών Ακαδημιών - για όσους το θυμούνται ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ υποχρεωτική φοίτηση και είχε ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μαθήματα σχεδόν τα διπλάσια από αυτώ των Παιδαγωγικών Τμημάτων στο ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ φοίτησης. Στη συνέχεια και πάλι χωρίς ευθύνη των συναδέλφων, δημιουργήθηκε το πρόγραμμα της εξομοίωσης των Πτυχίων , με φοίτηση σε ΑΕΙ, συχνά εκτός περιοχής κατοικίας του συναδέλφου και με ΓΡΑΠΤΕΣ εξετάσεις σε σχεδόν 20 και άνω μαθήματα. Θεωρώ ότι θα πρέπει να λογιστεί ως δεύτερο πτυχίο σε κάθε περίπτωση και να επιβραβευθεί ο συνάδελφος εκείνος που το έκανε υπακούοντας σε οδηγίες του ΥΠΑΙΘ και ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ με τον αδιάφορο ο οποίος απλά δεν έκανε κάτι. 2. Δεν καταλαβαίνω ΓΙΑΤΙ δεν υπάρχει η δυνατότητα κρίσης για ΟΛΕΣ τις θέσεις στελεχών εκπαίδευσης και για ΠΔΕ ή Προϊσταμένους ΔΠΕ και ΠΔΕ να ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ πρότερη θητεία σε αυτές; Έτσι αποκλείονται συνάδελφοι με ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ τόσο τυπικά όσο και ουσιαστικά. Ευχαριστώ πολύ