• Σχόλιο του χρήστη 'ΖΚ' | 5 Ιουλίου 2021, 23:18

    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΑ: 1. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ (ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ), ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. 2. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΡΑΓΩΓΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. 3. ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ. ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ, ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. 4. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ (1-2) ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ (2-4) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΞΤΡΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ή ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ. 5. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ (ΑΡΙΣΤΟΣ-ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ-ΜΕΤΡΙΟΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ. 6. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ-ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΘΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. 7. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. 8. ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.