• Σχόλιο του χρήστη 'Δαμοράκης Γιώργος' | 6 Ιουλίου 2021, 00:15

    Συμπληρωματικά προς την πληρέστατη ανάρτηση (http://www.opengov.gr/ypepth/?c=80495)του Τριανταφύλλου Κώστα θέλω να προσθέσω αλλά με λιγότερο ευγενικό τρόπο τα εξής: Οι συντάκτες της συγκεκριμένης παραγράφου του συγκεκριμένου άρθρου θα πρέπει: Α) Είτε, να είναι άσχετοι με την Τεχνική Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα με την εργαστηριακή έκφραση αυτής, Β) ή, να είχαν κάποια κακή εμπειρία (καλώς ή κακώς) σε κάποιο Εργαστηριακό Κέντρο (τα εργαστηριακά μαθήματα είναι κατά κανόνα πιο δύσκολα από τα θεωρητικά αντίστοιχα) Γ) ή, να θέλουν να δείξουν στην υπουργό κάποια διαδικασία «οικονομίας προσωπικού/επιδομάτων» αδιαφορώντας για την λειτουργία των Εργαστηριακών Κέντρων. Τελειώνοντας θα ήθελα να ενημερώσω, τους Αριστους, εγώ, ένας καθηγητάκος απόφοιτος ανωτέρας σχολής χωρίς κανέναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, ότι η Τεχνική Εκπαίδευση είναι μια πολύ ακριβή υπόθεση και αποδίδει μετά από 10 χρόνια περίπου. Απορώ, πως από τα εισαγόμενα εξ Εσπερίας εκπαιδευτικά συστήματα που έχουν παρουσιάσει κατά διαστήματα τους διέφυγε η «λεπτομέρεια» της προηγούμενης παραγράφου.