• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ' | 6 Ιουλίου 2021, 01:04

    ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ, ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ. 1.ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΑ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ? 2.ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, Ή ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΜΟΡΙΑ? 3.ΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ Ή ΤΡΙΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑ Ή ΣΤΙΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ/Η ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΤΥΧΙΟ? ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ: ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΟΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο/Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ/Α ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ..ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Π.Χ. ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΟΝ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΙΤΛΟΥ, ΜΕ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ Ή ΟΧΙ... ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΣΤΩ ΜΙΑΣ ΠΡΑΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο/Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ/Α ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.