• Σχόλιο του χρήστη 'M' | 6 Ιουλίου 2021, 09:28

    1. Η υπηρεσία σε ΚΠΕ, που λογίζονται Σχολικές Μονάδες, ανέκαθεν ήταν και είναι διδακτική (βάσει νομοθεσίας από τη δημιουργία τους και Υ.Α.- προκηρύξεων για τη στελέχωσή τους). Αυταπόδεικτα δε εφόσον οι Π.Ο. διδάσκουν μαθητές (Νήπιο-Λύκειο). Αν από εδώ και πέρα θέλετε να το αλλάξετε ας ενημερώσετε στην προκήρυξη που θα βγει για να έχει γνώση ο εκπαιδευτικός και να επιλέξει εαν επιθυμεί να αποσπαστεί ή όχι. 2. Ο περιορισμός προϋπηρεσίας ''4 έτη στην οικεία βαθμίδα'' που αποσκοπεί; Αν εκπαιδευτικός ειδικότητας (καθηγητής δηλαδή) υπηρέτησε 10 έτη Α/θμια και 10 σε ΚΠΕ (που διδάσκονται Αθμια και Ββάθμια) και πήρε μετάταξη στη Ββάθμια αποκλείεται από τη διαδικασία ή ενώ ανήκει στη Ββάθμια θα υπηρετεί ως Αθμιος; 3.Με ποια λογική (και ποιο τρόπο επιλογής!) προηγούνται Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και Βιολόγοι; Γνωρίζουν αυτόματα περιβαλλοντική εκπαίδευση; Μόνον αυτοί και κανείς άλλος (π.χ. Γεωλόγοι, Δασολόγοι, Περιβαλλοντολόγοι); Οι ειδικότητες της Αθμιας δεν διδάσκουν στην Αθμια, δεν κάνουν Περιβαλλοντικά προγράμματα, Αγωγής υγείας, Πολιτιστικά; Εξειδίκευση στην Περ/κη Εκπ/ση δεν προσμετράται; Κάθε διάκριση, αναδρομική ισχύ καταργήσεων και ''κόφτες'' δεν αναβαθμίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα. Αντιθέτως, ενισχύουν πεποιθήσεις ανταγωνισμού και αποδυναμώνουν κάθε καλοπροαίρετη προσπάθεια. Είναι πέρα από την έννοια της ''αριστείας'' που κυμάτιζε αρχικά και δεν ανταμείβουν τον εκπαιδευτικό που επιμορφώνεται διαρκώς για να δώσει τα μέγιστα σε μαθητές και συναδέλφους. Το αντίθετο.