Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Αναστάσιος Τ. | 6 Ιουλίου 2021, 11:27
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΕ ΟΡΙΣΜΟ ΜΕΤΡΟΥ. 1. Αφού θέλετε η μονάδα μέτρου να είναι οι 300 ώρες, τότε ένα σεμινάριο 250 ωρών (από τους φορείς που προσδιορίζετε π.χ. Πανεπιστήμια, ΙΕΠ, κτλ) να μοριοδοτείται με 250/300 = 0,83 μονάδες, για σεμινάριο 150 ωρών: 150/300 =0,50 κτλ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ - ΑΣΤΕΙΟ & ΤΡΑΓΙΚΟ, κάποιος εκπαιδευτικός να έχει ίσως και δεκάδες σεμινάρια των 50, 100, 200, 299 ωρών και να μη μοριοδοτείται! ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ φαινόμενο να βγαίνουν στα "εκπαιδευτικά" Site και να διαφημίζουν τα σεμινάριά τους καθαρά με εμπορικά κριτήρια, λέγοντας μάλιστα δεν απαιτείται να κάνετε καμία εργασία! ... θα πάρετε τα μόρια! ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ & Η ΟΥΣΙΑ! 2. Ο γράφων είναι ΚΡΙΤΗΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ & ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ εγκεκριμένα από το ΥΠΑΙΘ. (Άμισθη Ιδιότητα). Γιατί να μην υπάρχει μέριμνα για μοριοδότηση των κριτών, όταν μάλιστα για να γίνει δεκτή μία εισήγηση και να μπορεί να δημοσιευθεί απαιτεί ώρες ελέγχου, επισημάνσεων και διορθώσεων. Ο εισηγητής μοριοδοτείται ο κριτής Όχι! ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ άλλωστε γι αυτό γίνεται(;) και η δημόσια διαβούλευση θα απαντούσατε ρητορικά.