Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 26 Νοεμβρίου 2009, 15:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ Β'ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: 1)ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. 2)ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (Η' ΑΛΛΟΥ ΑΕΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΗ ΣΥΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ, ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. 3)ΝΑ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙΣ ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ. 4)ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ ΝΗΣΙ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. 5)ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΩΡΕΣ ΣΕ ΑΡΓΙΕΣ, ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΓΙΟΡΤΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙΣ. ΕΤΣΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. 6)ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΙΑ Η' ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. 7)ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΑΠΑ, ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΣΥΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ, ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Η' ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ "ΓΡΑΨΕΙ" ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΡΙΑ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΤΑ(7) ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΡΟΠΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΕΞΙ(6) ΠΡΩΤΟΙ, ΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΦΙΛΩΝΤΑΣ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΝΑ ΜΟΡΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΕΙΤΕ ΑΞΙΖΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ. (Α! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΣΕΠ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΙΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ) ΑΠΟΡΩ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 100 ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ, ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΝΤΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ? ΕΝΟΣ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ Η ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ (ΕΒΔΟΜΟΣ -7- ΤΡΟΠΟΣ). ΕΣΕΙΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ?