• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτα Τομπά' | 6 Ιουλίου 2021, 18:10

    Για το άρθρο 25 Δυστυχώς ακόμη μια φορά ο επαγγελματικός προσανατολισμός θα ξαναζήσει την κακοδαιμονία του με τις αλλεπάλληλες καταργήσεις των δομών ΓΡΑΣΕΠ, ΓΡΑΣΥ, ΚΕΣΥΠ και τώρα των ΚΕΣΥ και θα υποφέρει από έλλειψη συνέχειας, πνοής και συνολικού οράματος. Το νέο άρθρο 25 του σχεδίου νόμου (παρ. 1) προβλέπει απόσπαση με τετραετή θητεία κατόπιν επιλογής εκπαιδευτικού με εξειδίκευση στη συμβουλευτική και επαγγελματικό προσανατολισμό εκπαιδευτικού που υπηρετεί σε οργανική θέση σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης (παρ.1) και επιπλέον δημιουργεί σε κάθε ομάδα όμορων σχολείων ένα ΓΡΑ.ΣΥ.Π (παρ.4) που στελεχώνεται από εκπαιδευτικό με εξειδίκευση στη ΣυΕΠ που υπηρετεί με οργανική θέση σε σχολική μονάδα της ομάδας. Ωστόσο απαξιώνει τους ήδη υπηρετούντες 80 περίπου εκπαιδευτικούς με οργανική θέση στα ΚΕΣΥ με εξειδίκευση στη ΣυΕΠ αποκλείοντάς τους από τις θέσεις αυτές διότι δεν έχουν πια οργανική θέση σε σχολική μονάδα. Διαγράφει τις εδραιωμένες σχέσεις με τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια και ακυρώνει το έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό που παρήχθη από τα ΚΕΣΥ, αφήνοντας το χωρίς συνέχεια και ανολοκλήρωτο. Οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στη ΣυΕΠ των ΚΕΣΥ αποκτούν προσωποπαγείς θέσεις στα ΚΕΔΑΣΥ χωρίς αντικείμενο εργασίας και δεν αξιοποιούνται κατά προτεραιότητα στις νέες θέσεις που θα δημιουργηθούν, καθιστάμενοι αργόμισθοι χωρίς καμία λογική και χωρίς καμία προοπτική επαγγελματικής εξέλιξης. Θα πρέπει να διορθωθεί το σχετικό άρθρο ώστε οι εκπαιδευτικοί ΣυΕΠ των ΚΕΣΥ να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα είτε στη Δ/νση ως υπεύθυνοι ΣυΕΠ είτε στα ΓΡΑ.ΣΥ.Π. Επιπλέον θα πρέπει να τους δοθεί το δικαίωμα μετάθεσης από ΚΕΣΥ σε σχολική μονάδα και απόσπασης. Για το άρθρο 28 Οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στον επαγγελματικό προσανατολισμό αποκλείονται από κάθε δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης χωρίς λογική αιτιολόγηση σύμφωνα με το νόμο του 2004 περί ίσης μεταχείρισης στην απασχόληση και στην εργασία, παραβλέποντας τα αυξημένα προσόντα και την πολυετή διδακτική εμπειρία σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που μπορεί να διαθέτουν !! Προτείνεται οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στην συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό των ΚΕΣΥ να έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης!!