Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αλήθεια, ότι για να γίνει ένα τέτοιο Νομοσχέδιο ευρύτατα αποδεκτό θα πρέπει να διαπνέεται από τρεις αρχές: 1. Την αρχή της αξιοκρατίας, 2. Την αρχή της προσβασιμότητας και 3. Την αρχή της αναλογικότητας. Ότι μοριοδοτείται θα πρέπει να έχει αποκτηθεί αξιοκρατικά, να είναι προσβάσιμο από όλους, όπως ορίζει το Σύνταγμα και να μοριοδοτείται αναλογικά με βάση τη δυσκολία απόκτησης. Όλα τα προσόντα που μοριοδοτούνται διαπνέονται από αυτές τις αρχές, εκτός από ένα, το Μαράσλειο Διδασκαλείο. Προκαλεί πραγματικά εντύπωση η ένταση και το μέγεθος της μοριοδότησης σε κάτι το οποίο α) Δεν υφίσταται εδώ και μία δεκαετία, β) Δεν είναι προσβάσιμο από κανένα, αλλά και όταν υπήρχε δεν ήταν προσβάσιμο από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, γ) Ήταν μία διετής επιμόρφωση- μετεκπαίδευση και όχι μεταπτυχιακό, αφού δεν προβλεπόταν έρευνα, δ) Παρόλα αυτά λαμβάνει μοριοδότηση όσο ένα δεύτερο μεταπτυχιακό ή ένα πτυχίο 4ετούς φοίτησης, ε) Λαμβάνει την μοριοδότηση εξολοκλήρου ακόμα και εάν συνδυάζεται με άλλα προσόντα.Φρονώ, ότι το Μαράσλειο Διδασκαλείο θα πρέπει να απουσιάζει από τα μετρήσιμα προσόντα. Αν πάλι πρέπει να μοριοδοτηθεί, τότε θα πρέπει να λαμβάνει το 50% της μοριοδότησης, όταν συνδυάζεται με άλλα μετρήσιμα, όπως διδακτορικό, μεταπτυχιακό ή 2ο πτυχίο.