• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ' | 6 Ιουλίου 2021, 22:23

    Σχετικά με αρκετές προτάσεις για την κατάργηση της μοριοδότησης των Διδασκαλείων θα συμφωνούσαμε επικαλώντας τις ίσες ευκαιρίες για όλους και με την κατάργηση στο άρθρο 31 της μοριοδότησης και των παρακάτω: βα) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν αποτέλεσε προσόν διορισμού: μία (1) μονάδα, βε) βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών ή συμπερίληψη στον κατάλογο των επιμορφωτών Α΄ ή Β΄ επιπέδου: μία (1) μονάδα, αα) άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα, Ε.Κ., Δ.Υ.Ε.Π., Σ.Δ.Ε., Δ.Ι.Ε.Κ., Ε.Σ.Κ., Σ.Ε.Κ, σε ΕΠΑ.Λ. ή Ε.Κ. στο πλαίσιο του μεταλυκειακού έτους-τάξη μαθητείας, Τ.Ε.Ε. Α΄ και Β΄ κύκλου, σε σχολές του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.), καθώς και σε Μεταλυκειακό Προπαρασκευαστικό Κέντρο: μία (1) μονάδα ανά διδακτικό έτος και έως τέσσερις (4) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, στα οποία δεν είχαν πρόσβαση όλοι οι εκπαιδευτικοί...καθώς και πολλά άλλα μοριοδοτούμενα προγράμματα στα οποία ειδικά εκπαιδευτικοί των απομακρυσμένων σχολικών μονάδων ουδέποτε είχαν ευκαιρία και δυνατότητα συμμετοχής... ας κάνουμε προτάσεις όχι με βάσει τον υπολογισμό των ατομικών μορίων αλλά συνεισφέροντας στη διαμόρφωση κριτηρίων επιλογής των πιο ικανών.