Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με το άρθρου 31 παρ.2 1.Κρίνεται αναγκαίο και δίκαιο να διαφοροποιείται η αποτίμηση του μεταπτυχιακού τίτλου λόγω των εξαιρετικά μεγάλων διαφορών στη διάρκεια των σπουδών .Περ. αγ) πρώτος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών : τέσσερις (4) μονάδες Προτείνεται αποτίμηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών (4 εξάμηνα – 4 μονάδες, 3 εξάμηνα – 3 μονάδες, 2 εξάμηνα – 2 μονάδες). Περ. αδ) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: δύο (2) μονάδες Προτείνεται αποτίμηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών (4 εξάμηνα – 2 μονάδες, 3 εξάμηνα – 1,5 μονάδες, 2 εξάμηνα – 1 μονάδα). 2.Στην μοριοδότηση της επιμόρφωσης Β1 και Β2 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. θα μπορούσε να γίνει προσθήκη μοριοδότησης για την παρακολούθηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. (0,25 μονάδες),αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση όσων επιμορφώθηκαν στο Β1 (και στο Β2) επίπεδο λόγω covid και οι εξετάσεις αναβλήθηκαν. 3.Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄39),στο οποίο γίνεται αναφορά στα πανεπιστήμια «Cambridge ή Michigan ή άλλων πανεπιστημίων δημόσιου χαρακτήρα». Μήπως θα ήταν πιο σωστό η αναφορά να περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά που είναι αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ. 4.Σημαντικό είναι να δώσετε το δικαίωμα και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να αξιολογούν τους διευθυντές τους και όχι μόνο στους μόνιμους. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει ανισότητες στο προσωπικό των σχολικών μονάδων και να δημιουργήσει κλίμα ευνοϊκής μεταχείρισης προς τους μόνιμους.