Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Είναι άδικο να εξισώνονται τα μεταπτυχιακά των 120 μονάδων με εκείνα των 90 ή 60. Πρέπει να διαφοροποιηθεί η αποτίμηση του μεταπτυχιακού τίτλου λόγω των εξαιρετικά μεγάλων διαφορών στη διάρκεια των σπουδών, όπως είχε αρχικά προβλεφθεί. 2. Είναι απαραίτητο να διαφοροποιηθεί η μοριοδότηση διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015) στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και να λαμβάνει τον μέγιστο αριθμό μορίων – ως το μόνο συναφές με το αντικείμενο θέσης. . Πρόκειται για κατάφωρη αδικία. 3. Επί του άρθρου 31. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄39). Στο άρθρο 28 γίνεται αναφορά στα πανεπιστήμια «Cambridge ή Michigan ή άλλων πανεπιστημίων δημόσιου χαρακτήρα». Μήπως θα ήταν πιο σωστό η αναφορά να περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά που είναι αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ, όπως συμβαίνει σε όλες τις προκηρύξεις;